Flyttat om lite.

15.04.2015 12:25

Har flyttat om lite och förtydligat samt lagt till lite. Eftersom det kommer ibalnd spelare och går. Så behövevs det lite ändringar då och då. Så vad är det jag gjorde..

 

Nja jag la till inne på startsidan en ( Future regeler) Innebär att det är lite enklare att hitta regeler. Samt jag lagt till lite extra som förklarar lite om hur reglerna fungerar. Eftersom ibland kanske man inte vill att nån ska råna/rejsa inom gänget tex. Då är det kanske lättast att man fårgar först om det är ok. Eftersom vi är ju ett samarbetsvilligt litet gäng som hjälps åt i ur och skur. För att stötta varandra. Har även lagt till lite andra regeler.

 

Men dessa regeler är som sagt inte nya som jag nämt innana utan det framkom under den tiden jag var ägare för gänget Robocops. Så ja jag tänkte det var lite dags att dra upp det igen. Så att man vet vad man går in för.  //Natta