Det åker upp och ner med expn nu på GrandTheAuto och LawFuckerZ. BulletClub med. Så har vi tur så har vi tur att få in en träff då och då men det är inte ofta.
Future_Evolution´s: Forum
Sv:Se vilka gäng vi kan råna
27 juli 2015 | 27.07.2015
gäng vi kan råna
samroo
Gta5
Gtown
GreyAngel
Toxic
GresePro
Jägarna
DreamTeam
BrotherHood
blackcobra
TBG
//natta
Future_Evolution
Idéer - Nya gängförbättringar | 29.01.2015
Här skiver du saker du vill se på våran hemsida, eller vill förbättra.
Hittar du på "Om Spelet"
Uppdatteringar gängblogg | 18.12.2014
https://future-evolution-biltjuv-se7.webnode.se/blogg/
Har du problem och behöver lite hjälp i rätt riktning?
Övrigt | 18.12.2014
Ställ din fråga till NightDiscoBaby på bt, eller till mig här. Går också bra att fråga andra i spelet också.
Är du under attack och behöver lite hjälp?
Attack och försvar | 18.12.2014
Tex i rån/rejs?
Säg till:
NightDiscoBaby eller någon annan i teamet inne på bt.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Sv: Är du under attack och behöver lite hjälp?
Stödhjälp vid rån | 26.01.2015
Fråga: Vad innebär stödrån ?
Svar: Stödrån innebär att för dig som tex inte har bästa vapen/skydd ska kunna samla på dig lite extra pengar i rån. Så att man får en liten extra krona på vägen. Med mitt andra konto (kita) har ni den möjligheten att kunna tjäna lite extra krona. Hellre att pengarna jag (kita) blir rånad av andra kommer till användning till er i gänget. Ni kan också som har bästa vapen/skydd också råna mitt andra konto. Och hjälpa till med insamlingen för de som inte har bästa vapen/skydd eller inga alls.
Sv: Är du under attack och behöver lite hjälp?// Rånstöd
Kita/NightDiscoBaby | 03.02.2015
Eftersom jag köpte in vapen förut idag. Tänkte jag den som vill tjäna lite extra till vapen/skydd undrar jag om det är någon som vill tjäna in lite på insamlingen till era bästa vapen/skydd. Genom att jag kan stödråna er med båda mina konton. Gäller även för er som har dubbla konton och inte har vapen/skydd även där.
Eftersom biltjuv drar till med en summa extra om man vinner i rån. Hör av er via att svara mig här i detta inlägg,.//Kita/NightDiscoBaby
Sv: Är du under attack och behöver lite hjälp?
Stödrån | 04.02.2015
Jag stödrånar nystroman och den vinst jag får igen från bt kommer jag att ge tillbaka när han ska tex köpa vapen/skydd/Lokal.
Kommer att skriva in summan i Gängbanken när jag har räknat ut summan som kommit in hittills.
Jag försöker råna med båda kontona så att det blir lite mer i potten. Kita/Natta
I denna tråd tas Ändringar, motioner och ledarskapsfrågor.
Ändringar, motioner och ledarskapsfrågor. | 18.12.2014
Här kommer en liten kort beskrivning om vad man kan ta upp i denna tråd.
* Innebär lite om våra ändringar, motiiner och ledarskap.
~: Ändringar :~
Ändringar i teamet kan vara att vi måste kanske byta ut någon i teamet, eller ändringar i ledarskap osv.
~: Motioner :~
En motion är ett förslag till beslut som väcks av en enskild person eller en grupp av personer i en beslutande församling, exempelvis ett parlament, en bolagsstämma eller en förenings årsmöte. (i det här faller gäller det vårt team.)
~: Ledarskap :~
Ledarskap innebär att det är de som leder gänget när det behövs ändras, eller disskuteras något. Ledarskapet tar beslut om vilka som får komma in i teamet, att ändringar i teamet görs osv.
Vill man fråga något om gängets ändringar och sånt kan man ställa frågan här i tråden.
Märk då ditt ämne till " Fråga: Ledarskap" tex
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Sv: I denna tråd tas gängfrågor upp. Ändringar, motioner och ledarskapsfrågor.
Ledarskap | 29.01.2015
Lite ändringar ang det här med ansökningsansvarige eftersom Disconnect inte längre spelar bt längre. Så har ZeRoFiGhter tagit på sig rollen istället. Så har nu funderingar ang vem vi ska ta in, vem vi ska kicka osv så kan ni ta det antingen med ZeRoFiGhter eller NightDiscoBaby.
Sv:Sv: I denna tråd tas gängfrågor upp. Ändringar, motioner och ledarskapsfrågor.
Reservinhoppare | 03.02.2015
Att vara reservinhoppare innebär att man är en del av gänget fast man är i ett annat gäng eller att man är gänglös. En Reservinhoppare ska kunna hoppa in om man måste kicka nån som inte följer reglerna osv.
Reservinhoppare. Så även om han/hon har ett annat konto man är med i gänget så får den hoppa in med reservkonto för att hjälpa till med gängstötar osv.
Så vem är då jo det är JayGatsby. Det här är inget nytt för oss i future sen tidigare då han har varit med innan och hjälpt och stöttat. Så ja jag tänkte jag skulle lägga upp det här i forumet så alla känner till det.
Har ni några frågor omkring detta så kan ta det med ZeToFiGhter eller mig Natta. Eftersom vi är Ansökningsansvariga och har sista kortet när det gäller ansökningar till gänget.
Sv:I denna tråd tas Ändringar, motioner och ledarskapsfrågor.
Ändringar i teamet. | 04.02.2015
Kita är en teammedlem & Future/Resources.
Att vara en Furure//Resources innebär att man är medlem i gänget men att man kanske är i ett annat gäng eller att man är gänglös. Men att man hjälper gänget med resurser som vapen/skydd/lokaler.
Sv:Sv:I denna tråd tas Ändringar, motioner och ledarskapsfrågor.
Inkommen fråga. | 05.02.2015
- En fråga dom som har dubbla konton kan även den andra konton få hjälp av oss fast den inte är med i gänget?
- Svar: Det beror på vem som man vill hjälpa. I första hand är det våra gängmedlemmar som behöver hjälp. Rör det sig om att en spelare har två konton och vill försöka hjälpa till med båda sina konton för gänget så går det också bra. Men säg gärna till om man ska hjälpa någon både inom och utanför gänget. Så är det lättare ifall spelaren som man hjälper börjar kanske tjata till sig mer hjälp än det behövs. //Natta
Sv:Sv:I denna tråd tas Ändringar, motioner och ledarskapsfrågor.
Inkommen fråga. | 09.02.2015
Fråga: - Får man hjälpa gänget med vapen, skydd och lokaler om man inte är med i ert gäng?
Svar: - Nej. Eftersom det räknas som allians. Och vid en allians kostar 250 000 000 kr. Och en allianskostand är det en bindningstid på ett år. Läggs någon ner gänget gäller inte avtalet. Innebär att pengarna går i spilror. //Night
Här kan du fråga om olika saker som berör spelet.
Biltjuv.se | 18.12.2014
Här kan ni diskutera om vad ni helst vill.
Allmänt | 18.12.2014
Allmänt
Här kan ni diskutera om vad ni helst vill.
Forum Ämnen Inlägg Senaste inlägg
Info om forumet !!
Info om forumet !! | 18.12.2014
Forumet är till för endast Future_Evolutions medlemmar. Samt även för de som är med i vår allians.
Forumet styrs av NightDiscoBaby.
För frågor om forumet och hur man gör inlägg kontakta NightDiscoBaby.
Future_Generation
Allmän diskussion | 18.12.2014
Snack om väder, vind, skvaller om dem utanför våra gängväggar.
Eller tja, vad som helst ;)
Lite som chatten även om man måste uppdatera här hela tiden för att se vad de andra svarar.
Future_Generation
NightDiscoBaby | 21.01.2015
Kund: Kan du skicka mig en bild på loggan som ska användas på vår hemsida?
Jag: Visst. Är det någon speciell storlek du vill ha?
Kund: Oj, ingen aning. Vet du vad som behövs? En storlek som passar bra på internet borde väl funka, antar jag.
Sv:Future_Generation
Skämt o sido ! | 05.02.2015
* Apple copyrightar fyra hjul & ratt och stämmer skiten ur övriga biltillverkare.
* Två år efter att iCar lanserats skulle tonåringar värden över vara övertygade om att Apple uppfann bilen.
* En adapter krävs för att tanka bilen.
* Går batteriet sönder är det dags att köpa ny bil.
* Standardmotorn är en 1,0 liters på 65hk, iSport-modellen är en 1,2 liters på 74hk och kostar 100 000 extra.
* Varje ny generations modeller har olika anslutningar än den förra så man måste köpa nya däck för varje ny bil. Men den kommer såklart bli en supersuccé försäljningsmässigt ändå.
* Om en lampa går sönder - iHeadlight - måste bilen lämnas in för byte. Kostnad: 2000 kronor per lampa.
* Man kan endast parkera på särskilda parkeringsplatser, iPark, som köps som tilläggstjänst via iTunes. Max 5 parkeringsplatser per iCar är tillåten.
* Ej kompatibel med dagens husvagnar och släpvagnar men en adapter finns att köpa för att få dragkroken kompatibel. (Dock slutar försäkringen iSafe att gälla då).
* Inbyggd GPS med kartsystemet i'M Lost är standard i alla modeller och garanterar att minst 60% av Sveriges städer finns med.
* Ordet "bil" kommer fasas ut och ersättas av samlingsnamnet "iCar" för att det är något "speciellt".
NightDiscoBaby | 21.01.2015
Kund: Loggan är perfekt. Ändra inget. Jag tror bara den behöver lite mer... magi.
Jag: Vad menar du med "magi"?
Kund: Jag är inte riktigt säker på det, men jag hade hoppats att du skulle kunna reda ut det
Dubbelkonto senarier ! | 05.02.2015
Senarier:
(1)
Ansökning:
- Hej får jag gå med i ditt gäng?
- Nej tyvärr det är fullt.
- Amen kan du inte kicka nån för att ta in min istället då?
- Nej tyvärr eftersom det är 5 stycken av mina bästa vänner som finns i gänget.
- Du sa ju det var fullt. Kan du inte kicka nån av de andra då?
- Nej du vet att vi är fem varav de andra fem är våra egna konton.
- Ah trist får se om jag hittar ett annat gäng då.
(2)
Gängmess:
Söker olja nån i gänget som har 25 liter olja?
Svar på gängmess:
Nej tyvärr ingen som har olja pga att andra köpte precis av mig för nån dag sen eftersom de inte har möjlighet att köpa in olja eller köpa av andra här i spelet. Eftersom vi fem som är i gänget kör med dubbelkonton.
(3)
Rån/rejs
- Varför kör du mot dig sjlv?
- För att ingen annan ska kunna göra det?
- Så du menar att ingen annan ska få chansen att råna/rejsa
- Precis så ja.
- Men varför loggar du ut med det andra kontot?
- För att på det har jag så dåliga vapen/skydd samt dålig bil/motor så jag förlorar om nån kör mot det.
(4)
Donation:
Fråga: Finns det nån lånar ut pengar ? Skulle uppsakatta lite hjälp till min nästa lokal.
Svar: Nej för de pengarna går till våra andra konton vi har.
(5)
Lån:
- Hej skulle man kunna få låna pengar?
- Visst bara om du betalar igen.,
3 månader.
- Hej du vet väl om att du lånat pengar av mig innan.
- Aaah men du vet jag har ingen olja och så är det så drygt att spara ihop pengar.
- Skulle kanske spendera lite tid ifall du var lite mer i Sverige än i andra länderna.
- Ahh visst.
3 måndaer senare.
Spelaren skapade ett nytt konto och sket i att logga in på det andra.
- Hej du har inte missat ditt lån ?
- Nej men du vet jag har ingen olja så det kommer ta tid att spara ihop.
- Kanske spela mera i Sverige istället för andra länder.
- Orka.
3 månader senare.
Sak samma..Hhmm tankarna snurrar..kommer inte få igen ett öre. Blåst på kosing. Tack för ärligheten.
Sv:Sv:Future_Generation
Visa hänsyn ! | 05.02.2015
Vad hade du som gängledare tyckt om vi hade raggat era medlemmar i ditt gäng?
Vi har jobbat hårt med våra medlemmar och hjälpt dessa att dom ska komma igång med Biltjuv.
Vi bakar brödet och andra äter det, detta är inte rätt.
En medlem ska inte mutas med pengar bara för att lämna och joina en annan klan.
Medlemsragga på rätt sätt spamma eller använd chatten för att få in gänglösa till ert gäng.
Eller få in kompisar som spelar eller skapa upp dubbelkonton till er som kan, få mamma och pappa att spela, varför inte syrran och brossan.
Ragga eran regestreringlänk på andra sidor och få in nytt folk att spela biltjuv. Facebook är ett bra ställe. Jag personligen skulle vilja se ett nytt rekord på antal inloggade på Biltjuv, strax örver 1000 är rekordet i daxläget.
Kan vi slå detta rekord? jo jag tror om vi alla hjälps åt att sprida Biltjuv länken på olika ställe på nätet kan ge resultat.
Sluta ragga i gäng och jobba på att få in nytt blod till Biltjuv...
Ett gäng.//Skriven av NightDiscoBaby 2014-01-14 21:09:42 | 05.02.2015
Ett gäng bygger inte utav hur aktiv du/ni är.
Ett gäng bygger inte broar över en natt.
Ett gäng bygger inte på att man lämnar.
Ett gäng är ett team där ingår vi gemenskap.
Ett gäng är ett team som visar lojalitet och trygghet.
Ett gäng är ett team som bygger på kärlek och respekt.
Ett gäng räknar inte med att man ska sitta 24/7.
Ett gäng ser till att privatliv, vänner och livet utanför finns.
Ett gäng tar tid att levla sig upp och ta sina mål.
Ett gäng är så mycket mer än ett gäng.
Alla vill hjälpa till och vara med och bidra.
Men alla får inte den chansen..Vet du/ni varför det är så?
Jo för är det nån inaktiv som inte är inne så ofta vågar inte ta risken att gå med i ett gäng pga att den riskerar bli kickad pga inaktivitet.
Om en gängledare blir inaktiv ? Ja då lämnar medlemmarna pga han/hon inte kan sitta vid datorn en längre tid.
Visa respekt för både gängledare och medlemmar och lär känna de som ansöker till gänget och skapa en bra relation till dig gängledare.
Pmplander haha. | 14.02.2015
2015-02-13 13:50:55 : 42145 säger: du får 1 bille om du lägger ner ditt gäng ba så
2015-02-13 13:52:51 Du sa till 42145: Glöm det.
2015-02-13 14:09:34 :42145 säger: lägg äggggggg
2015-02-13 14:11:59Du sa till 42145: Du har inte ens råd med värdet som finns i mitt gäng. Det kostar betydligt mer än 1 bille att lägga ner mitt gäng.
2015-02-13 14:12:21 : 42145 säger: va e de värt då
2015-02-13 14:12:51Du sa till 42145: 225 biljoner plus ränta.
(efter det sista pmet fick jag inga fler..undrar varför moohhaa..:P)
Regler för forumet/teamet
Forum/Team regler | 18.12.2014
1: Inaktivitet
Är det något som uppstår som gör att du måste bli inaktiv i mer än 3 månader var vänligen och meddela det till NightDiscoBaby annars riskerar du att bli utesluten från gänget.
2: Inte råna våra allianserade gäng. Heller inte råna/rejsa allianserades medlemmar om de säger i från.
3: Strid inte mot forumets regler eller inom gänget. Detta kan leda till att du blir utesluten ur gänget.
4: All kränkning/dyrligt stoppas innan publicering.
.: vice rättigheter :.
Alla får del av dessa rättigheter som medlem:
* Gängstöt och Gängsälj (Automatiskt)
* Skicka gängmess (Gängledare delar ut)
* Ta över Vice (Gängledare delar ut)
* Välj vice (Automatiskt)
Betala ut lön (Delas ut endast på personer jag garnater lita på)
Dessa rättigheter delas ej ut:
* Acceptera/Neka ansökanden (Ändras enbart av gängledaren)
(Ändras enbart av gängledaren)
* Köp/Sälj gänglokal
* Ändra gängprofil (Ändras enbart av gängledaren)
* Handla (t.ex köp/sälj vapen/skydd)
(Ändras enbart av gängledaren)
* Råna andra gäng (Finns inget behov av det just nu.)
Semester/Ledighet:
* Planerar du vara ledigSemster från gänget? Bör du kontakta NightDiscoBaby.
* Lång Inkativ utan kontkat riskerar du bli kickad för att lämna plats åt någon aktivare medlem.
.: Gänget ranking (Det vill säga delmål ):.
* Carthief member
Bil t. gäng 1000 st (Rookie)
* Carcrash member
Bil t. gäng 10 000 st
* Streadfight member
Bil t. gäng 100 000 st
* Super Elite member
Bil t. gäng 1 000 000 st
* Future_Evolution member
Bil t. gäng 5 000 000 st
* Legend member
Bil t. gäng 10 000 000 st